Lugn dag

Hittills har det varit en ganska lugn dag på jobbet idag :) skönt även om det kan vara lite segt ibland. Men nu har jag lunch iaf, blev lite senare än vanligt. Men då går ofta eftermiddagarna snabbare :)
Ikväll sen är det scouter och styrelsemöte efter det. Sådär lagom kul men lite nyttigt att få koll på allt :)
Sen bara en dag kvar att jobba och lite ledighet väntas sen, dessutom tillsammans med Daniel som kommer imorgon kväll, åh vad jag tjatar om det kan ju ni tycka men jag saknar honom så galet mycket just nu.
Körde annars en joggingrunda runt en sjö i morse :) sååå mysigt och jag känner mig super duktig! Sen från maj ska jag försöka äta lite bättre, mindre pasta och mindre ljust bröd och istället mer sallad :) hoppas jag lyckas med det med!
Kram på er finisar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: