10 timmar kvar

Älskar när man kan börja räkna ner i timmar, då känns det inte alls lika länge kvar som när man räknar dagar, och redan har det blivit två timmar mindre, när klockan ringde vid sju var det typ 12 timmar kvar och efter en kall joggingtur idag i nästan lite småregn och efter frukost så är det bara 10 timmar kvar sen blir det kramkalas :)
Har dessutom fått ännu mer ont i mina smalben nu, men testade att göra en sak som min massör tipsat mig om spola först skit kallt vatten på smalbenen, så kallt att benen typ domnar bort och sen med typ kokhett nästan så man bränns, så gör man det några gånger :) tror man egentligen ska göra det innan man springer men jag gjorde det efteråt för jag fick så himlans ont idag, drog dessutom på massa voltaren så jag hoppas det blir bättre :)
Sen igår råkade jag tappa en produkt mitt på ovansidan av handen där man har massa senor eller vad det är och det gör ont som satan. Tänk om man kunde få byta ut en del av sin kropp, vad bra det hade varit :)
Nä nu ska jag sluta skriva börjar bli lite åksjuk. Men som sagt nu är det bara några timmar kvar tills jag får träffa Danne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: