Svullodagen nummer ett.

Har ätit kebabrulle till lunch, hamburgare till middag, godis där imellan och nu snart kommer chips och grejer. Var precis ute med hunden i världens regnväder. Typ regnade bort, men har man musik i lurarna som är skitbra så spelar det ingen roll om regnet bara öser ner.
Tog på Lexus hans jätte fina regnkläder så han inte blir så blöt, han hatar att ha på sig den för han blir jätte stel, men när han kommer in igen så är han nästan torr så då uppskattar han det.
Haha en kul grej som hände på jobbet idag, alla stod helt upptagna med sitt när tre fyra grabbar öppnar dörren och frågar om klippning på något sätt. Det gick bra med en gång och dom kommer in, men grejen är att Ingen har byxor på sig, alla har bara skor och en hockeytröja och sånt skydd mellan benen. Såg gaaaanska roligt ut kan jag säga. Tror att det var typ en svensexa eller liknade för ena killen var tvungen att raka håret medan de andra två stod och filmade. (Killen hade ganska kort hår från början som tur var) men jag fattade det som att dom samlade poäng på något sätt, men medan jag gick in i köket tog jag ett smygkort haha.
Har förresten hittat en jätte fin jacka, eller jag gillar den men ändå inte. Färgen är jag helt kär i men jag har lite svårt med det glansiga. Vad tycker ni?
Nä nu är det soffan istället för brasan som gäller kram på er gott folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: