Härlig dag

Oj, full rulle hela dagen idag på jobbet, men jag har haft en väldigt bra dag. För det första har det varit en del och göra och då går dagen fortare, sen har jag bara haft bra och trevliga kunder idag som har gjort hela min dag. Ibland så får man bara en sån härlig energi av kunderna, så det smittar av sig på mig och sen vidare till nästa =)
Har också hunnit med 17års kalas =) Alltid lika trevligt att träffa släkten och bara snacka massa blabb. Min middag blev kanske inte heller den bästa, men däremot väldigt god. Kakor, bullar, tårta, godis och läsk. Inte hel fel det. 
Nu ska jag sova för att orka med löningslördagen imorgon. Vilket brukar innebära Mycket folk, men det löser sig. Speciellt om man är glad som idag så brukar det rulla på ganska ordentligt. Kommer nog dessutom jobba till sex imorgon.. men vi får se om det behövs eller inte =)
Sen har jag en sak som jag måste lära mig, sluta tjata på folk om saker som egentligen är helt osväsentliga. Som en himla tjatkärring kan jag vara. Sluta upp med det Anna, skärpning *slår sig själv på kinden lite*
Nä nu som sagt väntar sängen och hoppas på en lika bra dag imorgon. Kram och sov gott.
Vill tillbaka till sommaren och till landet! Myyyys <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Är inte det vi brudar är till för? Å tjata ;)
Kraaan

Svar: haha jo det är väl kanske så hehe =)
Anna panna

2012-09-29 @ 12:24:22
URL: http://blaoga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: