PysselAnna

Har vart lite pysslig idag, ville ju beställa en jätte fin väska från Usa men det gick ju inte att få den hit fraktad så då har jag gjort min egna =)
 
Här är först orginalet som jag ville ha
 
 
Så istället köpte jag en svart...
 
 
Sen gjorde jag vita prickar för att få de rosa att fastna bättre
 
 
 
Färdig!!!
 
Gjorde dessutom om ett par skor, ett par som har varit favoriter jätte länge men nu väldigt trasiga.
 
 
 
 
Har även fixt Cissis hår idag, visst blev de bra? Gjorde henne lite ljusare med massa slingor och sen en toning på det.
 
 
 
Hoppas ni också har haft en bra dag idag, Avslutar dagen även bra, kollar just nu på horton =) Så himla kul den filmen, horton är ju så härlig. För er som inte sett denna, Se den!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: