Fik o trix

Har packat allt idag till lägret, alltså kårpackningen inte min egen packning. Så nu är alla kistor, kastruller, presenningar, tält och allt sånt jox framme. Ska försöka hyra ett släp också så vi verkligen får med oss allt vi har packat. Jag kommer att köra upp allt så det kan vara ganska skönt om allting kommer med.
Var sen ute och fikade hos käre lillebror och kusin ute i gustavsberg med världens bästa Erika och Patrick, super mysigt. Blev våfflor och morotskaka =) Gott, men nu j*vlr blir det hårdträning.. snart är det ju semester, herre gud. Skönt men jag kommer blek som ett lakan, men vad har man semester till om man inte kan sola? Hur som helst så drog vi iväg en sväng ut till biltema, öob och coop forum, köpte lite småkrafs men gick mest runt för att bedriva tiden medan vi väntade på Calle o Adam.
Åkte sen hem, spelade lite kort och så, som vanligt med Erika sen vart det o grilla hamburgare =)
Nu ska jag se på hitta Nemo =) Ha en fin dag eller a kväll men ändå.
 
Bilden har inte direkt så mycket med texten att göra, men jag gillar den =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: