Typ seg

Nu vill jag bara att det ska bli imorgon kväll så jag får träffa Daniel igen :) men har sex timmar framför mig med jobb först, och så klart denna natten, morgonen och bilkörningen dit men sen kan vi få kramas hela natten.
Har iaf packat allt nu som jag ska ha med på nyår, bara hunden o hans grejer som ska packas ner också. Juste jag måste tanka bilen också först. Ush det är alltid så mycket onödiga utgifter bensin tycker jag. Men, jag tror man kommer lite längre om han får lite mat i sig min lilla bil.
Funderar på om man ska lägga sig typ redan nu, köra på en riktigt långnattssömn :)
En till sak jag undrar över är att hur chips först kan vara så gott och sen helt plötsligt känner man sig smällfet och alldeles fettig. Aja det tillhör väl.
Nu har jag också bestämt maten till nyår, först smörgås med massa gukka på, super gott, Danne skulle fixa varmrätten och sen till efterrätt gör jag vit chokladmousse :) så det blir nog bra, vi sa till Niclas också att om han kunde fixa typ raketer så skulle vi göra maten :) åh det ska bli så himla kul med nyår för en gångs skull tycker jag, en riktigt lugn och skön nyår men jag är ändå så himla peppad :)
Förresten så pratade jag en sväng med världens bästa Alex idag :) lite energi tillfördes, saknar henne dock galet mycket och tycker verkligen att hon borde flytta ner snart igen :)
Äh nu får det vara nog, blir ju fan en bok annars. Kram och god natt på er gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: