Sooool

Sitter just nu och solar och njuter mitt i solen nu på lunchen. Så mycket lättare det känns att lyssna på musik, man får liksom mer energi. Sen kan man få energi av lite annat också. Som till exempel telefonsamtal, träffa kompisar som var länge sen, mysiga sms osv.
Längtar till ikväll när jag ska på massage det är verkligen behövligt nu. Min rygg är typ av känns de som, så imorgon är det väl träningsvärk som gäller.
Asså vem vill turista i farsta centrum? För ca en kvart sen så kom ett gäng på ca 30 ganska unga personer som tydligt verkar vara turister. Alla går runt med kameror och i grupp dessutom. Men med tanke på att jag har lurar i hör jag inte vad dom kommer ifrån men helt plötsligt hade man fått 20 nya folk runt om en på fontänerna här där jag brukar sitta o äta lunch.
Hoppas ni har en fin dag:) massa kramar till er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: