Rosa fluff

Såååå skönt att vara ledig idag. Kommer nu jobba åtta dagar i rad så jag passar på att njuta nu här i solen. Har varit iväg nu på morgonen med far min och köpt en säng. Så nu kommer jag vara prinsessan på ärten :) En sak mindre att tänka på sen när jag ska flytta hemifrån igen. Skönt att dessutom komma upp lite från marken och alla sjukt äckliga spindlar!
Har precis övat lite fireshow utan fire för tillfället. Så jag kör med mina jätte fina rosa fluffisar.
Annars idag händer nog inte så mycket kul. Telefonsamtal ikväll får jag längta efter lite men annars ska jag bara chilla idag. Kanske ta en promenad med hunden. Träningen har ju inte riktigt blivit av nu.. Får kanske hoppa lite studsmatta sen :)
Vad har ni för er en dag som denna? Lots of hugs to all of you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: