Barbie

Idag har det varit en skön dag. Väldigt långsam men skön dag, en av dom jag gillar minst på jobbet är på semester nu i två veckor så alla har vart glada idag haha. Tyvärr har ju inte vädret varit lika glatt men det gör inget. Haft en super lugn dag så jag hann med att färga håret :)
Vi fick dessutom en goodiebag från Glittrer ifall vi skulle dela ut lite papper så jag tog ett rosa diadem. Sen hade vi lite kul med Denice som fick leka lady gaga. Hon var dessutom på hennes konsert igår så hon kände att hon hade blivit lite inspirerad.
Senare under kvällen fick jag in en liten flicka som skulle klippa luggen. " jag vill ha en sån lugg som du har" sa hon, sen sa hon också att jag såg ut som en barbie som var så blond och med mitt diadem haha.
Sen vart de dags o sluta, jag och Alex drog in till stan för att äta middag :) åt på en jätte mysig grekisk restaurang, halloumi till förrätt och kyckling med tzatziki till varmrätt. God mat och gott sällskap. Suuuper mysigt.
Nu är det godisätande i Calles säng och sen typ sängen.
Ha en trevlig helg alla ni :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: