lite i efterskott

Sorry att jag inte har hunnit uppdatera så mycket :S Igår var jag på jobbet, sen åkte jag iväg till mina tonårsscouter och gjorde jätte fina kaesslerkläder. Efter det så fick min mamma lite ny hårfärg och ännu senare var vi hemma och då väntade sängen.
Idag ska jag jobba igen.. Tänkte ta en promenad hem från jobbet ikväll så det blir skönt, få lite luft. Annars händer inte så mycket idag ska nog slå in lite paket till finaste Charile och sen städa lite kanske. För på söndag får vi förhoppningsvis lite besök av moster karin och mamma o pappa.
Förresten ska jag till banken idag och få vuxenpoäng :)
 
Juste igår fyllde ju Adam min snällaste kusin år. Jag glömde att gratta honom här på bloggen så jag får göra det nu :D Grattis du superbästa Adam! Bättre kille får man ju leta efter, snacka om att verkligen vara godhjärtad!




Grattis Grattis Grattis
(ps kolla in bilden det ser ut som att Patrick och Calle pussas)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: