Så mycket idol

Jaha, då var det dags igen. Det är tid för att ta vara på tiden, den går inte i repris. Eller jo förresten, just den här timmen kommer att gå igen för nu så ska klockan ändras till vintertid! Glöm inte detta.

idag har det för övrigt varit en bra dag, solen har varit framme hela dagen och man blir på så bra humör när solen lyser. Jag är verkligen en väderberoende männsika, är det fint väder är jag fin och glad. Är det dåligt väder är jag trött och tråkig. Så är det nästan Jämt. Även om vi idag har haft Sjukt mycket att göra på jobbet så gick dagen ganska fort.
Efter jobbet åkte vi iväg på 1års kalas, Patricks förra arbetskompis dotter Inez hade fyllt ett i veckan så nu var det kalas för fulla muggar. Blev sen att jag och Patrick stannade på middag, kebabrulle och pizza =) Har sen när jag kommit hem kollat på lite repriser som jag missat, först Idol, synd att Linni åkte, tyckte att hon var en skön typ. Sen kollade jag på Så mycket bättre, det är ett sånt program som man faktiskt mår bra av att kolla på tycker jag.

Nu ska jag ta igen en extra timma och sen imorn blir det jobb som vanligt. Börjar iof elva imorn så det blir nästan mycket att sova inatt =)

God natt fina människor!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Har mitt goda kvar! Har spelat in "Så mycket bättre", ska kolla på det ikväll!



Hoppas du också fick sova gott, du fina människa!

2011-10-30 @ 13:26:38
URL: http://livetimitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: