JUUUUUL

Tror att jag kanske kommer att få vara ledig hela nyårshelgen?! Helt otroligt, jag hade annars tänkt att jobba på lördag, det är ju bara fem timmar så det hade inte vart så farligt, men klart får man vara ledig är ju det ännu skönare. Hade tänkt att då kan jag ju fixa allt, förrätt efterrätt och placeringskort skulle jag fixa. Känner däremot att jag skulle ta en tur till jobbet, skulle vilja få mitt hår lite fixat av en kollega, jag är så dålig på att göra i ordning mitt eget hår. Tänkte köra på lite cool rockig stil, med glitter så klart. Hoppas bara att det blir bra.

Ska väl försöka att fortsätta med lite bilder så ni kan se vad jag har haft för mig under julhelgen.


svägerska och svärmor <3


Kärlek på julafton


Finklädd bebis :D




Det fanns till och med en brasa på plats.. så himla mysstämning (även om det bara är på tvn)


Glada och kära i glitter båda två =)


Alla tre fina pojkarr <3


Tillochmed tomten kom ju, vi hade visst vart snälla


Glad kille som skulle få öppna massa julklappar


En annan kille var glad att han fick snöre


finklädd o allt, börjar däremot bli lite trött


pyjamasdags måste inviga nya julklappen.

Dags för Anna o Patrick att åka vidare till...


Julklappar till tusen..


Julklappsutdelning hemma hos mormor o morfar med Alla kusiner :D


En av alla kusiner..


Vovven var där

 
Jag hade i alla fall en jätte mysig jul :D synd att det bara är en gång om året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: